Протягом тривалого часу в Україні він став доступним для придбання електроенергії та багатьох інших видів сировини за вартістю, набагато нижчою від ринкової вартості. Всі умови та правила угоди розміщені на офіційному порталі Української товарної біржі aeaep.com.ua. Все більше малого та середнього бізнесу веде бізнес на цій платформі. Багато великих компаній також намагаються відвідати цей портал, щоб укласти договори на продаж енергії.

Умови угоди

Для роботи на цій платформі вам потрібно зареєструватися. Згодом продавець пропонує свою продукцію на продаж. Проводиться аукціон, де всі анонімно залишають свої заявки. Той, хто запропонує найвищу цінність, виграє. Все відбувається відповідно до чинного законодавства і є абсолютно прозорим. Виключається ризик шахрайства або корупції. Ціни значно нижчі від ринкових. Це забезпечує величезну кількість охочих взяти участь в аукціоні.

Також після визначення переможця аукціону дані розкриваються та укладається договір. Усі реєстрації транзакцій відбуваються дистанційно в електронному форматі. Це значно полегшує процес реєстрації, і ви можете укласти угоду з будь-якого місця. Але вам знадобиться кваліфікований представник та електронний підпис.

Кваліфікований постачальник

Юридична особа публічного права — Інформаційно-довідковий департамент ДПС відповідно до пункту 3 Наказу Міністерства юстиції України від 29 жовтня 2018 р. 3373/5 «Про затвердження процедури ведення списку довірених» включено до списку довірених як кваліфікований постачальник (далі — постачальник) електронних довірчих послуг (далі — ЕЦП).

Метою Департаменту інформації та довідок СТС, як Представника, є надання безкоштовних ЕЦП органам державної влади чи місцевого самоврядування, бізнесу, установам та організаціям будь-якого типу власності, іншим корпоративним та фізичним особам.

Функціонування Постачальника гарантується сучасним програмно-апаратним комплексом, який включає унікальні програмно-апаратні рішення, що гарантують високий рівень інформаційної безпеки.

ЕЦП, надані Постачальником, включають:

1. створення (після забезпечення надійної підтримки приватних ключів), перевірка та підтвердження кваліфікованого електронного підпису або печатки;

2. навчання, перевірка та підтвердження дійсності кваліфікованого електронного підпису або сертифіката печатки;

3. навчання, перевірка та підтвердження кваліфікованої електронної позначки часу;

4. Консультаційні послуги EPD на прохання користувачів.

Рекомендується розпочати перегляд веб-сайту з розділу «Отримання електронних послуг довіри», де ви зможете ознайомитися з інформацією, необхідною для подальшої роботи, включаючи перегляд списку документів для отримання ЕЦП та завантаження реєстраційних форм поряд із складанням зразків. Будь-хто може перейти за посиланням, переглянути всю інформацію або зв’язатися з представниками компанії по телефону.

Рубрики: Блог