Перемога в онлайн-торгах – це результат, досягти якого не так просто, як вважається. Навіть не так важливо, про який лоті конкретно йде мова. Є багато важливих рекомендацій, враховуючи які можна серйозно підвищити свої шанси на успіх. До таких моментів відноситься оформлення заявки, прозорість зібраної документації тощо.

Для того, щоб подавати заявку на участь у торгах, потрібно для початку завантажити всі документи. Відповідно, щоб завантажити їх, необхідно вибрати електронний майданчик. Вибір самого майданчика – це основа. Від цього залежить те, наскільки буде зручно користуватися обраним сервісом. Більше інформації тут: sale.uub.com.ua.

Як правильно вибрати електронний майданчик для участі в торгах

Починати потрібно з першого та найважливішого пункту – акредитація в системі Прозорро. Про це говорять всі, лише новачки можуть не знати, що наявність акредитації – це головна гарантія того, що вас не обдурять.

Якщо ви хочете дізнатися, чи дійсно обраний вами сервіс має акредитацію, це можна легко перевірити. Все що для цього потрібно – перейти в систему Прозорро. Продажі,  в потрібному розділі ознайомитися з усіма електронними майданчиками, які мають акредитацію.

Деякі користувачі можуть не знати про те, що самі лоти в Прозорро.Продажі не виставляються. Для цього й призначені електронні майданчики, на яких проводяться самі торги. А сама система виступає у якості оператора та зовнішнього органу контролю.

Основні критерії вибору

Що стосується додаткових критеріїв вибору електронного майданчика, сюди можна віднести кілька важливих пунктів, це:

  1. Асортимент лотів – не завжди на всіх майданчиках ви зможете побачити однакові розділи з представленими оголошеннями. Якщо говорити конкретно про придбання деревини, то потрібно переконатися в тому, що на сайті є не тільки промислова, але ще й непромислова сировина та товари.
  2. Інтерфейс – важливим моментом є те, як зроблений сам сайт. Важливість інтерфейсу хоч і не ключовий фактор, але його також слід брати до уваги. Якщо сайт зроблений в дуже простому стилі, в ньому можуть розібратися як досвідчені користувачі ПК, так й новачки.
  3. Техпідтримка – не на всіх майданчиках можна знайти чуйну службу підтримки. Цей пункт дійсно актуальний, так як питання можуть виникати дуже часто. Отже, вам потрібна буде людина, яка на них відповість.
  4. E-mail розсилка – це дуже зручна функція, яка дозволяє отримувати оголошення по торгах на адресу електронної пошти.

·         Фільтр – особливу увагу потрібно приділяти функціоналу фільтра. Чим більше в ньому представлено можливостей, тим краще. Хороший фільтр – це відмінна можливість відсівати всі невідповідні оголошення про продаж сировини.Якщо вам цікаво дізнатись, як продати сировину через майданчик Прозорро, перейдіть за посиланням: https://sale.uub.com.ua/ru/news/yak-prydbaty-pylovnyk-hvojnyh-porid-na-prozoro-prodazhi.

Рубрики: Блог